Reklamation og returnering

Hos Muurikka lægger vi stor vægt på at have tilfredse kunder. Hvis du har spørgsmål, eller hvis der opstår problemer med dit produkt fra Muurikka, bedes du kontakte vores kundeservice via muurikka.dk@habo.com. Vi forsøger at besvare alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage og 48 timer på helligdage.

Fortrydelses- og returret 

Du har i henhold til loven om distanceaftaler ret til at returnere bestilte, fejlfrie varer uden at angive årsag. Kontakt venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt, dog senest 14 dage efter modtagelse af varen.  Hvis du vil returnere et produkt, som du har købt hos en af vores forhandlere, skal du altid henvende dig direkte til den butik, hvor du har købt produktet. Dette gælder også for køb fra forhandlerens webshop.

Fortrydelsesretten giver dig pengene tilbage, hvis du returnerer et ubrugt produkt med udfyldt returformular og ordrebekræftelse fra købet. Ved fortrydelsesret står du som køber selv for booking og returfragt. 

For at vi kan behandle din returnering så hurtigt og nemt som muligt, skal du udfylde den medfølgende returformular. De returnerede varer skal være i ubrugt og ubeskadiget stand i produktemballage. OBS! Husk aldrig at fastgøre fragtsedlen direkte på produktemballagen, men returner varen i en yderemballage. Returner varen sammen med den udskrevne ordrebekræftelse.  

[Download returformular

Returadresse: 
Habo Gruppen AB 
Flintrännegatan 25 
211 24 Malmö 
Sverige 

Reklamation 

Hvis du modtager en defekt eller fejlleveret vare, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt, dog senest inden for 14 dage. Ved reklamation skal produktet altid returneres til Muurikka, hvis intet andet er aftalt. Hvis du vil reklamere over et produkt, som du har købt hos en af vores forhandlere, skal du altid henvende dig direkte til den butik, hvor du har købt produktet. Dette gælder også for køb fra forhandlerens webshop

Returneringer uden forudgående aftale afvises. Send varen tilbage i den stand, den blev modtaget, så leverer vi en ny vare inden for 1-2 uger. 

Den fejlleverede vare skal være i ubrugt og ubeskadiget stand. Returner varen sammen med ordrebekræftelsen. Udfyld årsagen til returneringen på den medfølgende returformular. OBS! Husk aldrig at fastgøre fragtsedlen direkte på produktemballagen, men returner varen i en yderemballage. 

Ved reklamation over defekt eller fejlleveret vare står Muurikka for eventuel returfragt samt for fremsendelse af ny vare. 

Transportskader 

Hvis varen beskadiges eller bortkommer under transporten, er Muurikka betalingsansvarlig. Hvis du opdager, at forsendelsen er transportskadet, enten på produktet eller emballagen, skal du anmelde dette til fragtfirmaet direkte på leveringsstedet. Du skal også give vores kundeservice besked herom inden for 14 dage. Inspicer derfor forsendelsen omhyggeligt efter leveringen. Du må ikke anvende et produkt, for hvilket der er anmeldt en transportskade. 

Hvis varen beskadiges eller bortkommer, når køber returnerer produktet, er køberen betalingsansvarlig. Vær derfor omhyggelig med at emballere varen ordentligt for at undgå skader under transporten. Gem altid indleveringskvitteringen.